Bad night

God Morgon kära vänner. Ny vecka och lite annorlunda mot tidigare. Melle och jag är själva, eftersom Christian jobbar i tre dagar. Så lite konstigt känns det att inte vara tre som morgonmyser. Men på nyårsafton är det som vanligt igen, skönt ;-)
Ska snart ta mig lite frukost och en STOR kopp kaffe. Har inte sovit så jättebra inatt. Melle sover väldigt oroligt, tror han drömmer massor. Han vaknar och är ledsen ungefär varannan timme. Räcker med att ge honom nappen så somnar han om men det är jobbigt att inte få någon längre sammanhängande sömn. Eller vad säger du Sofie ;-)
Men en sak är nog säker, att Melle är nog mer än utvilad. Han har sovit i hela 12 timmar. Det brukar han inte göra. Även om han inte sov 12 timmar i sträck så har han tagit igen massaor med förlorad sömn. Så jag hoppas på att dagen inte ska bli för gnällig.

Dags för lite frukost nu. Sen ska vi fixa till oss innan vi tar bilen hem till Fam Lööke för lite planering av nyår och bara massor med mys. Det ser jag fram emot =)
Önskar er en härlig start på veckan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback