Dagen i bilder!

Vi har haft en riktigt mysig dag här hemma. Det har blivit lite lek på golvet hela familjen under eftermiddagen. Och Melle visade att han kan dricka själv ur flaska även när han sitter upp =D




En busig kille som väntar på att pappas ska ha skottat klart =) Han höll hel tiden koll ut genom rutorna i dörren.




Nu kan jag själv mamma!


Granen är klädd inför 4 advent imorgon och klapparna är på plats!


En tavla fick vi upp ovanför ena delen av soffan. Lite mer ombonat blev det.


Melvin är med och övervakar så pappa dammsuger på rätt sätt. Han är riktigt förtjust i dammsugaren och ska alltid vara med när man använder den =)

Så nu ska jag fixa till min inför besöket som snart kommer. Mysbyxor och en tunika tror jag inte riktigt funkar så bra ;-) Vad det blir har jag inte bestämt men har ju några garderober och lådor att letá igenom =)
Önskar er en mysig vinterkväll!


Kommentarer
Tülin säger:

Melle är absolut den sötaste bebisen :) just wanna squeeze and squeeze him :) kram

2009-12-19 | 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback