Det är vitt och på plats!


Imorse innan jag gjort någonting.


Nu ligger en duk på och min Herstal adventsljusstake är på plats och tänd. Ett fynd för halva priset tidigare i år.

Nu har jag gjort det lite hemtrevligt på bordet. Även om jag inte är nöjd med duken och inte har några blommor på plats. Ska ge mig ut och köpa lite tulpaner till helgen. Blir nog en tur på stan på fredag, måste ju hitta en duk jag är nöjd med ;-)
Vardagsrummet känns nu ganska bra. Väntar bara på mina vitrinskåp men nu blev det ju minusgrader ute och då går det inte att måla. Men hoppas på så snart som möjligt =)

Nu ska vi snart ta och äta lite här. Har även laddat med lite kvällsfika, här ska mysas. Imorgon väntar besök hos doktorn igen och då hoppas jag få reda på vad det är som spökar.
Så ikväll ska här sköljas rent ;-)

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback