En klapp på rumpan!

Efter lite stök och bök så har nu min lille prins somnat. Det är sällan som han bara somnar av sig själv på dagarna i sängen.
Så efter lite gnäll la jag honom på sidan och klappade honom på rumpan. Ett säkert kort som i 95% av fallen gör att han somnar. Men nu får ni inte tro att jag smiskar honom nej men han ill att man slår lite "bestämt". Inte försiktigt och löst utan med lite lite kraft. Då somnar han in på någon minut.

Vet att alla pratar om hur det kommer bli med en tonårstjej. Dom kommer vara SÅ bestämda och ha en vilja av stål. Men jag säger att killar kan nog vara minst lika besvärliga...om det nu är rätt ord??!!
Melle är redan nu en MYCKET bestämd liten herre. Han vet precis vad han vill och om det inte går hans väg blir han purken. Det är en envis liten kille vi har här hemma =) Men jag älskar det!


Vet inte om han längtade ut imorse =)


Buskille i sin pyjamas. Den är väldigt julinspirerad med sina polkagrisränder.

Nu ska jag ta det lite lungt. När Melle vaknat blir det en sväng till tippen och slänga lite från förrådet.
Christian håller nu på att byta till vinterdäck. Smidigt att göra själv nu när vi köpt vettiga grejer. Kanske även får ta en sväng och pumpa efter tippen??!!

Hej så länge!


Kommentarer
Angelica säger:

Vad fin ytterdörr ni har! Och den måste kännas perfekt med en liten knodd också. Så även han kan titta ut och se vad som händer på framsidan=)

2009-12-01 | 15:21:29
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback