Hemma igen

Har varit en eftermiddag och kväll som inte spenderats hemma. Kom hem för ca 30 min sedan, så nu sitter vi och tar igen oss i soffan.
Vi har nu fixat alla julklappar, tog en hel eftermiddag. Men det är skönt att veta att det är klart. Blev även att köpa en vettig overall till Melle. Hittade en fin bra på Lindex, en FIX. Och för att fira all snö fick han även en pulka =) Den invigde vi på Toys R us parkering. Han verkade tycka det var ganska skoj. För han log lite och försökte inte att rymma ur den. Blir att testa lite mer imorgon =)
Kvällen har vi spenderat hos Maria och Andreas i Ekholmen. Konstigt att vara tillbaka där vi en gång bodde. Och det var inte så länge sen vi flyttade därifrån. Vi fick i vilket fall håret klippt. Både jag och älsklingen var i stort behov av det. Så nu är även det fixat till julen ;-)

Nu ska jag snart ta och krypa ner och mysa lite i sängen innan jag ska sova. Känner att den här dagen tagit mycket på krafterna. Så jag tror inte det kommer dröja så länge innan mina blåa slocknar =)
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback