Julklappsinslagning!

Hej på er. Är som jag i full färd med att slå in klappar?? Hoppas att ni inte gör det för det är verkligen inte skoj. Kanske funkar om man bara har några klappar men vi har flera och många stora och otympliga. Paketet från mormor och morfar till Melle höll på att ta knäcken av ryggen. Stort och tungt och älsklingen kunde inte hjälpa till att hålla pappret. Såg ut som en giraff vid ett vattenhål där jag stod och slog in =)
Nu är det bara två små paket och ett stort enkelt kvar sen är vi klara. Gud så skönt! Nästa å ska jag kräva att få minst hälften av alla klappar inslagna i butiken!
Granen är även på plats. Mycket fin blev den i hörnet av vardagsrummet. Och finare blev den när det kom lite klappar under den. Får se hur länge Melle låter dom vara ;-)

Nej dags att slå in det sista sen ska jag plocka med lite annat innan våra gäster kommer. Tänkte förbereda maten så mycket som möjligt med. Så det bara är att steka på när dom kommer. För då lär vi alla vara hungriga som vargar =)
Ha en mysig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback