Klickat hem klappar

God kväll mina vänner! Sitter nu mätt och belåten här i soffan med världens goaste kille brevid mig. Han är nog ockås mätt och belåten efter fyara matskedar potatismos och en skiva falukorv. Melle älskar verkligen hemmagjort potatismos =)
Under eftermiddagen har jag faktiskt varit lite lat och och köpt klappar över nätet. Hör inte till vanligheten men i år testar jag det. Är smidigt om man vet vad man ska ha. I år har vi inte haft tid eller ork att springa på stan och letar klappar. Och om man då kan sitta i soffan och göra några köp, så gör man gärna det!

Har ni fixat klart alla era klappar än??

Nu ska vi ha lite kvällsmys här hemma. Blir en latte och en liten oreo ;-) Är lite sugen på något sött ikväll. Annars kanske jag ska ta och smaka på Christians finger ;-) Nej nu gick jag för långt!
Se till att njut av tosdagen för imorgon är det helg igen!!


Kommentarer
Angelica säger:

Jag är klar!! Har nu bara hälften kvar att slå in oxå;)

2009-12-10 | 20:18:49
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback