Lattemorgon....

varje dag i vårat hus =) Det kommer bli ny tradition kan jag lova! Nu har vi börjat att få lite koll på hur vi ska få till den bra. Men bättre bönor måste köpas! Blir en sväng till Espresso House i veckan och köpa deras. Så då är ni välkomna på lattefest här =D
Här laddar vi för en ny vecka. På dagens schema står lite handling av mat och inköp av handukshängare på IKEA. Dom har en del snyggt faktiskt. Sen blir det nog en dag med lite fix och plock här hemma. Som vanligt med andra ord ;-)

Dags att fixa till sig och sedan ge sig iväg. Kan även berätta att Melle sov hela natten idag utan att vilja ha välling. Det är framsteg det! Men vi fick gå in två gånger och stoppa in nappen. Men om jag får välja gör jag hellre det än att gå upp och göra välling kl halv fyra på natten =)
Då tycker jag att vi laddar för en ny vecka med nya händeser och möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback