Mammaledighet!

Tycker ordet är lite fel. Låter som man tagit ledig från att vara mamma. Och det skulle jag aldrig vilja göra! Älskar verkligen att få vara hemma med min lilla prins och se honom växa och lära sig nya saker hela tiden. Han är min stjärna på himmlen, ljus i mörkret och min älsklingsunge!


Mätt i magen efter i lunchen =)

Förmiddagen spenderade vi med att köpa ny färg...i plåtburk ;-) Så nu har älsklingen börjat att tejpa vitrinskåpsdörrarna. Hoppas att ha minst ett skåp klart idag och det andra imorgon. Så till helgen ska dom vara uppe på väggen och fyllda med våra fina glas.

Dags att fixa lite här hemma medans lillkillen sover. När han vaknar ska han ha lunch. Så då är det bäst att passa på medans tid finnes =)
Glad torsdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback