Min egen kärleksaffär!



Den här låten har legat på min Ipod sen den dagen den kom. Så det är nog över 2 år tror jag?! Men har inte tröttnat på den, kanske för att den beskriver det jag känner så bra! Och den blev på något sätt ännu bättre sen den dagen vi fick Melvin. Från första gången vi tittade in i varandras ögon har det varit kravlös kärlek!

Jag har gått igenom mycket i mitt liv. Jag har mött motgångar, varit nära att tappa fotfästet men alltid lyckats att hitta tillbaka. Jag har upplevt glädje som inte går att beskriva med ord. Lärt mig mycket och utvecklas något enormt! Jag har blivit en bättre människa genom med och motgångar. Det är livet som lärt mig att hitta mig själv!
Den person jag är idag trivs jag med. Men jag har mig själv som största fiende. Jag kan känna bitterhet men jag jobbar mot det. Och det har blivit bättre med åren. Och den jag var för 3 år sedan är jag inte idag. Jag är en bättre människa!

Det är mycket jag fortfarande vill hinna med och det kommer jag göra. Men planer får skjutas på tiden. Ligga och gro till sig lite. Allt kan inte ske här och nu. Tiden måste vara rätt och det har jag lärt mig. Kanske genom den hårda vägen många gånger men hellre det!
Jag vill leva här och nu och inte i morgondagen. Jag njuter av att få uppleva varje dag med dess glädjeämnen. Mitt liv skulle jag aldrig vilja byta med någon annans.

Sitt ner och tänk efter en stund, det är mitt råd! Du kommer att komma fram till mycket bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback