Mitt budgettips!

När jag var på H&M förra veckan hittade jag denna lilla smidiga plånbok. Eller man kanske ska kalla det för börs??
Det har i allafall plats för dina viktigaste kort och några sedlar. Smidig att ta med när vanliga plånboken är för stor! Och det bästa av allt måste nog ha varit priset. 29,50, det tror jag vi alla har råd med så här innan jul ;-) 


Liten och smidig vilket alltid där bra =)


 
Den fanns i tre st färger. Svart, rosa och ormskinn. Själv valde jag svart eftersom det funkar till allt!


Har har ni klänningen som jag tillslut valde att köpa. Jag och Sofie kommer att ha våra på julafton. Tur att vi inte ska fira ihop ;-)

Nu ska jag ta och kura ihop mig under filten i soffan. Är lite småfrusen idag. Beror nog på det förbaskade vädret. Känns mer som höst än som vinter ute! Vill ha snö, det är ju faktiskt jul snart!

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback