Organisera mera

Nu ska jag ge mig ut och hjälpa älsklingen med att fixa till lite i vårat förråd.
Just nu råder det inte helt kaos men nästan ;-) Och för att få ut vårat väggvitrinskåp som ligger längst in måste vi lyfta ut en massa saker. Så då passar vi på att fixa till allt så det blir lite mer ordning.
Ikväll ska nämligen min man och Mr Mikie åka och hämta vårat nya matsalsbord och stolar. Så då kommer vardagsrummet nästan att vara helt klart. Bara vitrinskåpen som ska målas och hängas upp. Hoppas på att få det klart imorgon. Och när dom är klara försvinner kartongerna med finglas också =) Nu ser jag slutet på flyttkartonger =)

Nej dags att hoppa ut och hjälpa till. Melle ligger fullt påklädd och nerpackad i vagnen. Han ska nämligen napa ute i friska luften. Det gillar han skarpt =)
Hörs lite senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback