Pigga och glada!

God Morgon! Här har vi sovit mycket bättre inatt. Melvin drömmer fortfarande massor men han har bara gnällt till i sömnen några gånger inatt. Men vid halv fem ville han ha lite välling och sen sov han tills pappa gick till jobbet strax innan 7.
Idag känner jag mig mer utvilad än jag gjorde igår. Lillkillen och jag ska snart ta och äta lite frukost, sen har vi lite to dos att göra här hemma. Efter lunch blir det nog en sväng till IKEA. Måste köpa en högre kudde till Melle. Just nu sover han med en av mina kuddar och min nacke tar lite stryk av det. Och sen ska vi titta lite på rean med.
Igår fick Melle fyra par med nya fina PoP strumpor av mormor och morfar. Vi som var i behov av det =) Tack snälla ni, Melle blev jätteglad! Nu ska vi bara ge oss på jakt efter några fler mockasiner.

Får skriva lite mer senare men nu skriker magen på både mig och lillkillen.
PUSS & KRAM så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback