Ultraljud!

God förmiddag. Idag är det dagen före julafton, så mysigt =)
Var uppe tidigt idag, klockan ringde redan vid 6. Blev en dusch och sedan hem till mina föräldrar för att lämna av Melle. Kl 8,15 idag var ju det andra UL =D
Vi var nog lite nervösa både jag och Christian. Ville ville så gärna veta könet denna gång. Och det är ju inte säkert att man får reda på det. Men när vi såg barnmorskan så visste vi båda två att det inte skulle vara några problem =)
Hade en underbar dam vid namn Kajsa. Hon hade nog inte många år kvar innan hon skulle få gå hem. Men var urtrevlig och SÅ mysig. Och hon sa ju självklart vad vi skulle få för kön på bebisen =D
Fast det roliga var att det lyckades Christian att klura ut redan på dom första bilderna av skrutten. Så uppenbart var det ;-)
Så i maj kommer Melvins lillebror Milton att födas =)
Kan inte vara lyckligare just nu. Att få reda på att allt såg bra ut och att vi ska ha en liten kille till. Tänk så skoj dessa två grabbar kommer att ha om ett år =) Det värmer mitt hjärta i dessa kalla tider. Och att jag inte får en tjej gör mig ingenting. Det viktigaste var att allt såg bra ut!

Nu ska vi äta lte skinkmacka till lunch och sen blir det att göra Jansons. Och när vi blir klara med det en sväng ner till stan med Mikie. Han slutar kl 14, så jag tänkte hinna med att fixa det innan, så har jag bara lussebullarna kvar att göra ikväll.
Nu ska jag sväva ut till köket på mina stora härliga rosa moln. Jag kan lova att vi har fått den bästa julklappen i år =)

Julpussar till er alla från oss fyra i Boda!


Kommentarer
faster till snart 2 säger:

Åh, sitter med tårar i ögonen. Vad kul. Vad glad jag är för er skull. Nu ser vi fram emot våren så vi kan få lära känna en till liten plutt Rudqvist ;)

ses på lördag och ha en underbar morgondag! Julpussar hela fam Gustafsson (rudqvist)

2009-12-23 | 15:30:19
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/
Nicke. säger:

Super stort grattis :) vad kul för melle o få en brorsa o busa med ;) haha o jätte fint namn har ni ju valt med =)

2009-12-23 | 16:33:42
Bloggadress: http://liahsfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback