Bortskämd Glammomamma

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med datorn i knät. Har precis tagit ett varmt gott bad och peelat ansiktet, känner mig riktigt härligt fräsch =)
Har haft lite värkar tillochfrån idag så det var skönt att krypa ner i ett hett bad och få slappna av lite. Gör inte så mycket att det gör ont, är ju så taggad för att få ut den här ungen!

Så nu ska jag läsa Sofies  mode och ha det lite gott innan middagen. Christian var så gullig och tog på sig jobbet att skala potatisen och fixa med falukorven. Blir hemmagjort potatismos och ungsfalukorv med MASSOR av ost till middag. Gammal hederlig husmanskost helt enkelt, är det som är godast enligt mig.

Lovar att slänga in ett inlägg senare ikväll men nu ska jag bara lägga upp fötterna på kudden och läsa lite....=)
Är så förbannat bortskämd, jag vet...
//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback