Dagens

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och bloggar på min nya lila älskling =)
Är nästan så man kan säga att jag fått min bebis...nej jag skoja bara.

Blir en liten sväng på stan idag för att ge skorna jag såg igår en ny chans, dom är ju så förbannat billiga. Fast man ska ju känna att man har användning för dom även om det är billigt. Inget att köpa bara för köpandets skull. Lite ekonomisk kan jag allt vara =)

Idag har jag på mig min nya koffta som jag köpte för 50 kr igår, så snygg den var...enligt mig i allafall. Provade den inte i affären igår, orkar inte riktigt nu när magen i så stor. Blir alltid lite krångligare att ta av och ta på allt. Men snart är det över....bara några veckor kvar nu.

//Glammomamma



Mitt reafynd =)

Kommentarer
Matilda NIORD säger:

Hej hej..=)

Japp det är lugnt, gör det du. Ta inte illa upp nu, men hemskt va stooor om magen du har blivit=)

Du längtar snart ihjäl dig efter bebisen va?

kram kram

2009-02-06 | 12:45:22
Bloggadress: http://matildaniord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback