Första dagen hemma.

Efter den första natten hemma, med lite sömn från oss båda.
Melvin sover som en gris hela dagana förutom när  han har bajsat eller kissat eller är hungrig.
Börjar få lite mer kläm på honom, blir lättare och lättare att se vad han vill eller har gjort  =)
Men större delan av denna dag har han spenderat med att sova.

Idag blir det ett kortis inlägg, mamma och pappa har inte riktigt kommit ikapp med de timmarna man har missat att sova.
För våran del gör det inget, alla säger att när man väl fått barn så försvinner tröttheten och man behöver inte alls lika många timmar/natt.
Vi är faktiskt båda villiga att hålla med om detta.

Mamma, Pappa och lilla Melvin tackar för alla telefonsamtal, sms och kommentarer på bloggen.

Här kommer lite bilder från första dagen hemma.


Första bilden efter frukost.



Melvin inviger sängen. 



Melvin tar en middagslur.

På återseende imorgon. /Fam Rudqvist

Kommentarer
Jocke säger:

Vilken söt liten rackare

Ta hand om er!

2009-02-18 | 21:30:35
Bloggadress: http://tankarombelly.blogg.se/
Anonym säger:

Jäklar vad fin han är! nu känner jag det är dags att tjata igång sandra på att fixa en till! Kan hon tjata till sig ett bröllop måste jag ju kunna tjata till mig en till unge.... eller vad tror ni? :-D

2009-02-18 | 21:46:24
Mormor & Morfar säger:

Du är så sör vårt lilla tillskott i familjen.

2009-02-18 | 22:08:22
Malin säger:

Åh vad söt!!!Grattis ännu en gång!! Ni måste vara världens lyckligaste!!! Jag vill också ha en gosig bäbis!!!Måste komma och hälsa på er snart!! Många kramar till er alla tre!

2009-02-19 | 15:36:15
Sandra Axelsson säger:

Va fin han är! Det är nästan så man blir sugen men mackan och jag är klara med bebisar :,).Det känns skönt att mackan och jag är så överens. Kramar

2009-02-20 | 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback