Lunchbesök

Först av allt vill jag säga, tack kära syster...jag vet att du och din underbara familj tycker om oss. Det är ni inte dåliga med att visa och det är vi tacksamma för. Har inte tvivlat en stund på det. Kan inte be om en bättre storasyster!!
Ska bli skoj när kusinerna kan träffas snart =)

Sitter nu occh väntar på att Ramona ska komma hit och äta en lite sen lunch med mig och Christian. Har precis matat
Melvin så nu ligger han och sover. Så då slipper jag amma samtidigt som vi ska äta. Blev ju lite tråkigt att behöva amma i lördagskväll när farfar var på besök.

Nu ska jag fixa det sista innan Ramona kommer men jagg lägger ut lite bilder ikväll från dagen.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback