Macgyver natt..

Har haft en natt med lite sammandragningar, jippi! Inte haft  en sådan natt förut så nu kanske det vänder.
Somnade ganska tidigt igår, vid 22.30 ungefär. Vaknade sedan strax efter midnatt av att jag fick en fin liten sammandragning, härligt. Så efter det gick det inte att somna om utan det blev att slå på tvn och titta på allt trevligt som natten har att erbjuda.
Hann med att se lite CSI Miami, 2½ men och sist av allt Macgyver. Denna underbara gamla kultserie har börjat att gå på nätterna på kanal 5.
Kommer ihåg när det gick på tv för allra första gången, måste varit i början av 90-talet. Minns i allafall att jag inte var mer än 6 eller 7 år när det började att sändas.
Brukade i allafall alltid ligga inne hos min syster i hennnes säng och titta på det, varje vecka hade vi mys när vi tittade på det. Är ett riktigt trevligt barndomsminne, lika trevligt som varje gång hon fick slita ut mig från sitt rum för att jag inte ville gå därifrån =) Mmmmm vilka minnen, eller vad säger du Syster Yster!!??
Var inte enbart Macgyver som var tradition att se inne hos henne. Var även Zorro på lördags morgonen...ojoj vilken skitserie det var egentligen. Det är fina barndoms minnen det, nästan så man blir lite sentimental!

Ska ta mig lite varmt te nu, tror jag håller på och bli lite förskyld =( Ska göra vad jag kan nu för att mota bort alla bacilusker.
På återseende.

//Glammomamma



Två gamla favoriter =)

Kommentarer
Sandra Axelsson säger:

Det var tider det.Men till Macgyver (Ekängen)

länsade vi mammas kakor oxå. Du vet strasspågarna från pågens.Finns dem nu? Kram

2009-02-11 | 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback