Melvin...

Det är många därute som inte träffat vår
ögonsten Melvin än men jag lovar...er tid kommer =)
Därför tänkte vi berätta lite hur vår underbara son är
så ni får en liten bild av honom.
Lovar att han är världens mest gulliga unge =)



* Jag tycker om att ligga i min filt som
mamma och pappa köpt

* Jag tycker om att ligga invirad
i filten med den lite runt huvudet

* Jag tycker inte om att byta blöja

* Jag älskar att åka bil, somnar som en stock

* Jag älskar närhet, det bästa som finns
är när mamma och pappa ligger tätt
intill mig när vi ligger i sängen

* Jag är en snäll och lugn unge...än så länge ;)

* Jag älskar att ligga och sova som på
kortet ovanför






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback