Melvins raceråk

Då har Melvin äntligen fått sin vagn. Det blev en Tetunia vagn som kostade lika mycket som den andra vagnen som vi hade tänkt att köpa.
Kanske ska säga till alla att ALDRIG HANDLA FRÅN BARNENS GRUVA!!!!!
Det är ett riktigt taikon företag, får se hur det blir på tisdag. Har begärt in förstärkning som ska ta tanten i örat. Inte vettigt att betala för något och sedan inte få det. vet att det är jäkligt dumt att göra så men inte tror man att det ska bli så jäkla illa.
Struntar i det nu, för nu har Melvin ett riktigt raceråk att ligga i. Blev en svart/grå vagn, mycket läcker om jag får säga så själv. Så nu ska vi ut på långa promenader nästa vecka.

Ikväll så kommer farfar över på lite käk, ska bli riktigt trevligt.
Sen blir det en skön dusch och lite mys till film i sängen, med Melvin tätt intill....
Älskar verkligen min egna lilla familj, Christian är verkligen världens underbaraste man. Är evigt tacksam att jag hittat dig.

//Glammomamma







Melvins nya Raceåk från farfar. (farfar var själv med och valde)


Kommentarer
Morfar säger:

Den kommer Melvin att trivas i när han och jag ska gå ut på promenad.

2009-02-21 | 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback