Nu börjar det hända saker...

Denna vecka har verkligen börjat på ett helt nytt sätt än tidigare veckor.
Har varje dag kännt av starkare förvärkar och sammandragningar. Kan det vara så att det börjar bli dags snart eller är det bara så att jag blir spelad ett spratt??!!
Igår kväll fick jag i allafall känna på hur det kommer att kännas när det verkligen är dags, fick så otroligt ont och hela magen blev hård som sten. Vet att jag kommer få räkna med den smärtan jag hade igår gånger 10 när det verkligen är dags. Känns skönt bara att det verkligen börjar hända saker nu. Vill ju at bebis ska komma NU!
Ska försöka ge mig ut och gå en sväng idag med, hoppas på att det spelar in någon liten roll i det hela. Har varit ute och gått mellan1-1½ timme varje dag denna vecka så det känns som om det gör lite verkan i allafall =)

Nej ska ta en varm dusch nu, har lite ont i magen och hoppas på att det ska släppa lite.
Vi hörs senare under dagen.

//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback