Nyvaken i en liten koma

Godmorgon alla!!
Blir ett litet snabb inlägg såhär på morgonkvisten. Så lovar jag att skriva lite mer senare när jag vaknat till lite mer =) Är fortfarande lite komig.
Blev att vi kom hem strax efter midnatt igår från K-holm, tack så mycket för underbart trevlig dag!!
Och jag hade en hemsk resa hem, hade så otroligt ont att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Var ett tag säker på att inatt händer något men tyvärr så är Pyret fortfarande kvarr i magen.
Mitt mål hela resan hem var att få komma hem men när vi precis svängt av motorvägen i stan så svängde vi in på Byggmax parkering så jag kunde kliva ut och ta frisk luft och sträka ut ryggen. Blev mycket bättre då så vi kunde åka hem.
Somnade i allafall som en liten bebis när jag väl la mig i sängen och sov heeeela natten.
Brevid mig nu ligger det en läckerbit och sover så sött så sött...=) ska sluta skriva på jag inte väcker honom.

Lägger i allafall upp bilderna på sakerna som jag köpte igår..mycket små mumsbitar
Ska ta en dusch nu, hörs senare.

//Glammomamma

Underbar rumsdoft, lykta för 45 kr och tavlor till sovrummet

Mjölburk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback