Piaplutten...jippi!!!

Gud så glad jag blev för en stund sedan.
Tittade på mobilen och upptäckte att jag fått ett sms från min kära Pia. Hon är en av mina närmaste vänner men tyvärr flyttade hon till Kalmar för flera år sedan. Orsaken var att plugga till sjuksyster och nu är hon den bästa dom har i Kalmar =) Så lyckligt lottade dom är!

Nu skulle hon i allafall hit till stan över dagen för att hämta sin nya bil och frågade om vi kunde ta en fika på stan under em. Och det är självklart att jag vill, hade bokat av det mesta för hennes skull. Är häligt att ha sina nära och kära omkring sig nu.

Nu ska jag fixa till mig och plocka lite här hemma.
Hörs senare under dagen.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback