Redan fredag..

Gud så fort dagarna går nu förtiden. Kan inte fatta att det redan är fredag...tycker nyss det var tisdag och vi precis kommit hem från BB. Dagarna har en tendens att rulla på i full fart, börjar bli lite rutin på den här vardagen också =)

Melvin spenderar mycket av dagen av att sova, sover väldigt mycket. Ibland undrar man hur han orkar att ligga och sova så mycket men man får förstå att det är en stor omställning för honom också....Inte lätt att ligga och ha det gott i magen till att komma ut till denna värld härute.

Idag gjorde vi ett  lite halvt misslyckat försök till helt vanlig vardag. Jag hade en tid att fixa mina naglar kl 12, tyckte att jag orkade det. Behövde att få lite luft med, har inte varit ute sen vi kom hem, har blivit Christian som sprungit till affären =)
Fick min fina bröstpump igår från Philips igår, bra med kontakter för jag fick den riktigt billigt. Den har ett inbyggt minne så den minns hur mycket man mjölkade ur sist. Den är både handdriven och batteridriven, skönt att slippa sitta och handpumpa.
Så imorse invigde vi den, tyckte jag mjölkade ur ganska mycket, så det skulle finnas något hemma och äta för Melvin när jag var borta. Så vid 11 försökte jag väcka min lilla älsklingen men han var så trött så trött, hade gett honom lite mat vid 10.40 ungefär. Tänkte att det var bra för honom att äta innan jag åkte men det blev inget med det.
Maten som vi mjölkade ur åt han upp ca 40 min efter jag gått och sen var han ledsen i 40 min. Stackars pappa som inget kunde göra mer än att försöka att trösta och gå runt här hemma. tillslut kom han på knepet och fick vår ängel att somna.
Tyvärr blev han väl lite orolig av hela situationen så han sms mig och frågade om jag var klar snart med mina naglar. Blev nästan helt klart, sitter med två tummar som ska fixas på måndag =) Christian sms efter en stund och sa sedan att det inte var någon fara, Melvin sov men jag kunde inte stanna kvar. Det gick inte att koncentrera sig, ville bara hem till mina älsklingar.

Nu ska vi käka lite men vi lovar att skriva mer ikväll.
//Glammomamma


Present från Grannen Madde

Present från Grannarna Monica och Bengan

Morgonmys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback