Vårbröllop!

Idag fick vi en fin inbjudan till bröllop den 23 maj. Om jag ska erkänna så blir jag inte helt överraskad, är min syster som gifter sig =) Så jag har ju vetat om att dom ska gifta sig under våren.
Idag kom i allafall inbjudan med posten, riktigt trevligt! Skaa nbli skoj att gå på bröllop, har inte varit på så många i mitt liv. Det största jag varit på måste nog varit mitt och Christians =) Vilken underbar dag det var!

Nu är det dags för min storasyster att gifta sig, brukar vara dom som är först ut men stackarn har ju fått gnälla och be i så många år på att gifta sig ;) Skoja bara med dig Marcus.....och Sandra!
Ska bli rikitgt trevligt och roligt, kul att Pyret även kommer att vara med, hoppas bara att den sköter sig!!?? Så för min del blir det ett lugnt bröllop....satan bara att det blev 2 bröllop på raken som blev lugna för min del. Ska jag aldrig få festa loss på samma sätt som alla andra??
Ja det blir väl att gifta om sig och förnya löftena om några år....är väl du med på Christian =)

Ja ja, har städat hela morgonen så nu ska jag sätta mig och läsa en tidning som kom i posten. Sen ska jag åka och handla lite inför kvällen.
Ha en skön dag allihopa!

/Glammomamma

Kommentarer
Gynning säger:

Vad mysigt med bröllop!!!

2009-02-13 | 13:19:58
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback