Älskade väggtext

ÄNTLIGEN!!!
Efter flera veckors väntan så fick vi igår besked via mailen att väggtexten var skickad. Direkt växte hoppet att den skulle komma idag. Och tur det ska man alltid ha!
Så i morse gick jag av och an och vaktade brevlådan, posten brukar alltid komma vid 10 på morgonen men inte idag. Klockan blev 10 över, kvart över och så vid 10,30 ungefär damp den ner. Och gissa om jag blev lycklig när jag såg avin från posten. Var bara att springa till posten och hämta ut den lilla rullen. Har längtat hela dagen på att få sätta upp texten på väggen.
Så när vi kom hem ikväll så kastade Christian sig över texten och började att sätta upp den. Och oj oj oj så snyggt det blev. Det är en helt ny vägg måste jag säga. Att en sådan enkel sak kan lyfta en hel vägg. Blev genast sååååå mycket snyggare, eller vad säger ni!?
Fick även upp mitt fynd från MIO, stjärnan. Den var sådär härligt sliten, köpte även en mindre modell som ska sättas upp i Pyrets rum. Blev faktiskt lite sugen på att köpa en till av varje storlek. Vi får se om jag tar en sväng dit imorgon.

Nej nu ska vi äta lite gratinerad hummer...mmmmm och ost och kex. Blir kanske en flaska med alkoholfritt vitt vin till det ;)
Ha en underbar kväll!

//Glammomamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback