Pyret gillar inte bio...

Hemkommen från bion, nyduschad och sitter i sängen.
Har varit en rolig dag måste jag säga, trevligt sällskap, god mat och bio. Mycket mer kan man inte begära en lördag.
Bion var dock lite jobbig, har kommit underfund med att Pyret nog inte gillar bio. Iallafall inte i min mage =)
Filmen var riktigt riktigt bra, rekomenderar verkligen att gå och se den. Den var nästan 2 ½ timme men det var inte en jobbigt lång stund.
Under hela filmen så tror jag att denna lilla krabat försökte att krypa ut genom magen. Var inga sparkar utan mer krafttag för att hitta alternativa vägar ut än den naturliga vägen. För att sedan toppa detta, lite förvärkar och sammandragningar. Hjälpte inte ens att Christian la handen på magen, brukar faktiskt hjälpa annars.
Så när filmen var slut, satt jag helt genomsvettig i stolen och ville inget annat än komma ut i den friska luften. Gissa om det var skönt....
Efter det en fika, tyvärr så orkade jag ingenting men det var trevligt ändå.

Så nu ligger vi (hela familjen) i sängen och ska se Madagascar 2. Mycket mysigt och skönt, tro mig.
Hörs under morgondagen.

//Glammomamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback