Väskan packad och garderoben organiserad

Nu har jag varit duktig (klapp på huvudet)
Har plockad undan sängkläder från garderoben i Pyrets rum in till vårat sovrum. Blev fyra tomma trådbackar till Pyrets alla kläder, eller det lilla som vi har hunnit att köpa innan. Imorgon ska jag ta tag i resten utav alla gamla kläder som ligger och skräpar. Har en känsla av att en hel del kan slängas, mycket som bara ligger och tar upp plats. Måste ju någonstans inse att man inte har exakt samma stil nu som för 4 år sedan. Och ja, det finns så gamla kläder därinne =)

Efter det så tog jag fram väskan och började packa den inför färden till BB. Är nästan 1 månad kvar men man vet aldrig när det kan bli dags. Jag för ju ganska hårda förhandlingar med Pyret om att komma ut tidigare, vet tyvärr inte riktigt hur vi ligger till. Har i allafall börjat känna av lite förvärkar så helt omöjligt är det ju inte att den lyssnat!?
Blev en del hel del i väskan:
* Kläder till Pyret
* Blöjor
* Napp
* Amningsinlägg
* Underkläder till mig + Christian
* Sköna kläder till mig
* Lite ombyte till Christian
* Viktiga papper till BB
Är lite kompleteringar som behövs men i det stora hela är det viktigaste med. Svårt att veta exakt vad man ska ta med sig. Har kollat runt lite på nätet och är väl mest kamera, Ipod, dricka, kontanter, bok, toalettsaker, bindor, kortlek och lite andra sådan saker man kan kompletera med...eller??!!

Nej nu ska jag fixa till mig lite, ska ner på stan och ta en fika med min älskade Ramona. Var sååå länge sedan vi sist sågs. Brukade alltid jobba om vartannnat men nu när jag är ledig så kan jag helt anpassa mig till henne =) Ska bli skoj och ta igen lite förlorad tid. Blir nog en del skitsnack.

Hör av mig senare under kvällen.
//Glammomamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback