Väskmani

Godmorgon på er.
Sorry att det inte blev något inlägg på kvällen som jag skrev, orkade helt enkelt inte. Har mer och mer börjat känna av värkar och sammandragningar, inget stort dock. Är nog så att i början så är det jobbigt innan man vant sig vid känslan. Och sen for jag runt hela dagen så jag var ganska trött med när jag väl kom hem.
Som tur är så har ag en sååå underbar make som har maten färdiglagad och köpt hem Cola till sin "tjocka älskling" när hon är sugen på det =) Tack så mycket älskling! Är bara en av många hundra anledningar till att jag verkligen älskar honom av hela mitt hjärta.

Lovade ju att lägga upp bilder på väskorna som jag köpte igår. Den rosa lilla karamellen kommer inte fram förän senare i vår. Den gör sig inte så bra i detta uschväder som råder just nu.
Den andra svarta blir min nya vardagsväska. Behöver som jag sa tidigare en väska som jag kan ha snett över axeln. Blir jobbigt nu att ha en väska på armen eller i handen. När man är så påpälsad som man är för tillfället så åker den bara ner i armväcket och det orkar jag inte med. Ett litet I-lands problem, jag vet =)

Naglarna blev helt ok igår, lite missnöjd med färgen. var snyggare på provnageln än den blev på mina. Fast lite tuff tycker jag att den var ändå. Behöver testa något nytt som jag inte skulle valt, vidga mina vyer helt enkelt. Blir jag för störd på färgen kan jag trösta mig med att jag ska tillbaka den 20 feb. Sa det att jag måste fixa dom innan Pyret kommer....om den nu inte kommer tidigare. Är bara att avboka i såfall men jag tänkte att jag kommer att störa mig så enormt på mina naglar om jag inte fixar dom innan. Hur ska jag kunna koncentrera mig på att få barn om jag har utväxt på mina naglar!!??
Ha ha bara skoja med er, nej men det är skönt att fixa det innan, för efterPyret kommer vet jag inte när jag får tid.

Nej nu ska jag ta och dammsuga lite men vi hörs senare under dagen.
//Glammomamma



Den rosa karamellen, min nya favvis.


Så hemsk är ju inte färgen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback