Äntligen lördag!

Varför är lördagar alltid lite speciella?? Är precis som det är något i luften, kanske har med barndomen att göra??!! Man fick lördagsgodis och det var alltid lite extra mys hemma. Är i vilket fall en härlig dag och den bästa på hela veckan.
 
Vi hade en mysig kväll igår i Berg, hela familjen Rudqvist plus Nicke och Jocke. Men dom räknar jag dit =) Tyvärr så hörde man inte så bra när Ledin spelade. Man skulle sutit en bit bort, då hördes det bättre. Men vad gör det, var ju själva sällskapet som vi var ute efter. Att bara umgås och ha skoj!
Får lägga upp lite bilder senare, just nu hinner jag inte. Vi ska till IKEA och köpa lite saker och sen måste vi köpa en liten present också. För ikväll ska vi till svärfar och Mahnaz och grilla. Det kommer bli en toppenkväll med härligt väder och trevligt sällskap. Ser fram emot att titta på alla bilder från deras USA resa =) Sen blir det kul för Melle och träffa farfar och Tant Mahnaz. Var länge sen sist, även om dom såg honom en kortis igår innan Berg.

Nej nu måste jag fixa till mig innan vi åker. Se till att ha en underbar dag i solen och värmen. Imorgon blir det regn och tråkväder igen =(
Ut och njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback