Beauty comes from within..

Den texten pryder mitt nya halsband som jag införskaffade idag. Det är från Dyrberg/Kern och tillhör samma serie som mina örhängen som jag fick av älsklingen i julklapp. Fast dom är lite mindre och det står bara Beauty på dom. Men nu har jag settet och är helnöjd kan jag lova!
Så tack kära svärmor, Tomas och Louise för presenten. Lovar att halsbandet kommer bli väl använt och jag kommer alltid att komma ihåg att jag fick det när jag fyllde 25 år ;)


Tyvärr syns texten lite dåligt men den stämmer ju så väl. Det är inre skönhet som är vacker!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och efter det blir det några avsnitt av andra säsongen av Varuhuset =) Jag kan verkligen inte sluta att titta på denna gamla kultklassiker.
Se nu till att ha en underbar kväll mina kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback