Blä,så äcklig!

Usch och fy, har precis ätit den värsta sushin i mitt liv. Och då har jag ätit mycket sishi i mitt liv!
Blev köpemat ikväll, vi orkade inte ställa oss och laga mat. Utan det blev en tripp till affären och valet för på dom små fiskbitarna.
Har tidigare aldrig ätit den från ICA, så man måste ju testa. Och vilket misstag det var. Den var torr, smaklös och och stenhård. Ett tag trodde jag dom använt sig av vanligt ris men det var det inte. Kunde tom äta den med händerna, för pinnarna var helt värdelösa. Och jag har aldrig tidigare kunnat plocka upp bitarna utan att dom fallit isär. Så det kanske ger er en hint om hur dom var!?
Nej aldrig mer sushi från ICA, utan Nori. Som helt klart gör den godaste i hela stan!

Beställningen av doptårtorna gick bra men vad det blev  för några är en hemlis =p Men det kommer att smaka, det vet jag sen tidigare. Och fina kommer dom att bli med ;)
Mer än så tänker jag inte säga utan det får ni se på dopet. Och ni som inte kommer dit får se kort på det!
Nej nu ska jag ta Melle, han och pappa har precis badat. Sen blir det lite kvällsmys innan lillkillen ska sova.
Önskar er en super torsdags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback