Den finaste av dom alla!

Det här kräver ett helt eget inlägg. Presenterna som jag fick av mina älsklingskillar =)
För första gången firade jag en födelsedag med man och barn, inte illa. Förra året så låg Melvin i magen och jag & älsklingen var mitt upp i förberedelserna för bröllopet. Och nu 1 år senare är vi i ett helt nytt skede i livet!
Så efter 5 års tid av suktande i skyltfönstret efter den här klockan, så fick jag den =) Den är bara SÅ läcker och den kommer att användas fllitigt kan jag lova =)


Tack älskling för presenterna. Älskar dig mer för varje dag som jag får vakna upp brevid dig!
Och tack till min underbara son Melvin, du är mammas prins!

Jag fick även en ny plattång som jag önskat mig. Mamma har en likadan och efter jag testat hennes så va jag frälst kan jag lova. Var ett litet sätt med tång, resefön och klämmor, perfekt att ha med sig nu ;)

Jag lovar att lägga upp lite bilder från helgen imorgon när vi kommit fram. Orkar inte att göra det nu om jag ska vara ärlig =) Känner att jag snart somnar faktiskt efter många sena kvällar på rad. det är jag inte van vid =)
Sov så gott mina älsklingar och imorgon kommer vi vakna upp till ännu en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback