Förlovningsfesten!

Hejsan!
Nu är vi hemma efter en eftermiddag med lite nya inköp till Melvin. Men vad vi köpt det tänker jag inte säga nu, det får ni se lite senare ;)
Tänkte visa lite kort som jag tog igår på festen. Var en så härlig kväll och jag ser fram emot flera i framtiden.


Dags att öppna presenten som vi gått ihop och köpt till det lyckliga paret!


Och glada blev dom av presenten!


Mahnaz döttrar, Samin till höger och jag gick i samma skola under gymnasietiden. Skoj att återses ett par år senare =)

Nu ska vi pyssla lite här hemma och sen ska ni få se vad vi har här hemma nu. Kanske var ett misstag att köpa men det får man ta ;)
Ha det super så länge kära bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback