Gårdagen i bilder!

God morgon på er!
Nu ska vi snart ner och äta lite frukost. Har varit vakna sen 6.45 tack vare vår underbara lille son =) Han bestämde sig för att det var dags för hela familjen att gå upp då. Men det har varit ett lugnt tempo, mycket bus och mys under tiden.
Så nu ligger han och sover i vagnen, skönt att få äta i lugn och ro. Igår när vi var och åt på Mando så skulle han INTE sova. Nej han skulle vara vaken och ville inget annat än att sitta uppe i vårat knä. Så det blev att äta lite fort för pappa och sedan plocka upp vår lilla guldklimp =)
Så härligt är det att vara på semester med småbarn men jag tycker inte det är trist. Nej tvärtom, underbart att han vill vara vaken och vara med när jag och älsklingen myser. Det är SÅ det ska vara när man har barn =)


Igår kväll på vårat favvoställe Mando. Vi satt ute ochh myste och jag kan lova att det smakade bättre än jag kom ihåg att det gjorde!


Tror Melle också var sugen på en kall ;)


Jag och Melle tog ett bad på kvällen, sen myste vi i massor i sängen.

Nej nu är det dags för frukost. Slänger in ett inlägg innan vi åker till Köpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback