Höstinspiration!

Är det någon mer än jag som är lycklig över att ha fått hem H&Ms höstkatalog??


Nu åker den stora plånboken fram ;)

Jag kan inte låta bli att jubla lite, även om vi fortfarande befinner oss mitt i sommaren. Älskar att sitta och titta på hur modet kommer att se ut snart. Det är ju det som så skoj med det hela, att drömma lite.
Tyvärr känner jag redan nu hur tom plånboken kommer att bli. Var ju inte bara en sak som var snygg, utan halva katalogen. Men om man ser det så här, jag kommer ju inte handla lika mycket under hösten. Har ju redan handlat en massa redan =) Jag hoppas att det funkar!!?? =p
Blir i allafall och kolla igenom den en gång till och räkna ut vad kalaset skulle kosta. Får sålla lite och bara beställa sådant som man "behöver". Kanske inte behöver köpa leggings och strumpbyxor därifrån. Det går ju att köpa senare och använda dom man har!

Snart vaknas det en liten promenad. Måste mata Mr Mikies fiskar och köpa lite presentpapper. Och ikväll är det fest hos svärfar och Mahnaz.. Det kommer att bli riktigt skoj, så det ser vi fram emot.
Önskar er en härlig solig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback