Im in pain!

Vad är det som har hänt??
Jag har ont i kroppen, känner mig fortfarande lika trött som förut och fryser som en tok. Jag hoppas att det inte är någon influensa som är på väg att bryta ut?!
brukar ju kunna få dessa känningar men på knappt en dag är de över. Och jag hoppas verkligen att det är samma sak denna gång!? Har ju massor saker inplanerade denna vecka och det är inget som jag vill missa.
Så håll nu tummarna för att jag snart blir bra igen!

Så nu ska jag ta  två panodil och sedan ett varmt bad. Känns lite konstigt att ta ett bad så här i juli men när man har ont hjälper det faktiskt. Sen blir det att lägga sig och vila lite. Melle har även skött sig hur bra somhelst idag. Även det är skönt när man inte känner sig helt hundra.
Jag återkommer senare idag om en rapport om hur jag känner mig!


Kommentarer
MacNil säger:

Vi håller tummarna så d vitnar!!

2009-07-07 | 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback