Inspirationsdag!

God eftermiddag kära läsare!

Nu sitter jag här mätt och belåten efter en härlig tacomiddag. Blev SÅ sugen på det förut så var tvugna att äta det. Men det är faktiskt gott och framförallt enkelt att göra.


På väg från Hjulsbro till Hackefors dagen till ära i min sköna klänning från rean på H&M. Hade även på mig mitt nya halsband idag men det syns inte så bra på bilden =(

Denna dag har vi spenderat ute i det sköna vädret, behagliga tempraturer ute nu. Och inte för mycket sol, utan lite disigt och moln ibland.
Vi var nog ute i närmare 3 timmar och gick. Blev en runda runt i Hjulsbro och sedan en sväng in i Hackefors. Hittade några riktigt snygga villor precis vid ån. Kan nog säga att vissa av dom hade nog tvåsiffriga miljonbelopp =) Så om vi vinner på lotto idag går vi dit och köper ett direkt!
Var mest för att få lite ide´r till huset som vi var ute och gick. Spanade mest efter snygga framsidor denna gång. Och vi såg en hel del snygga saker, är bara pengar som sätter gränser.
Som tur var hann vi nästan undan regnskuren också. När vi nästan var hemma började det droppa men vi hade tagit med oss ett paraply =) Så vi gick in och handlade på vägen hem och när vi kom ut hade det spruckit upp. Lite tur ska man ha ibland.


Mina två hjärtan =) Melle ville komma upp och se lite omkring sig efter att ha legat i vagnen. Finns ju en helt annan värld att se från pappas arm!
Bilden är tagen bland otroligt snygga villorna, tyvärr kom ingen av dom med bra på bilden.

Nu ska jag ta och plocka undan maten. Killarna gick precis in och la sig i sängen och sover nu så gott. Blev väldigt sent för älsklingen igår, var morgon när han kom hem =/ Så jag spenderade större delen av natten själv med Melle. Som tur var gick allt bra.
Får skriva lite mer senare. Ha en underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback