Its way to early!

God morgon på er!
Sitter här med min kopp kaffe och har tunga ögonlock. Hoppas att kaffet och en lång dusch ska väcka mig till liv.
Anledningen till detta tillstånd är min kära sons pigghet på morgonen. Kl 05.00 var han hur pigg somhelst och ville inte sova. Mamma och pappa däremot tyckte tvärtom!
Efter att älsklingen gått upp vid 05.30 och försökt att söva honom, så lyckades han att somna om. Tyvärr fick älsklingen inte göra det =( Men ikväll får det bli en tidig kväll i sängen med massor av mys =)
Så vi fick lite sovmorgon i allafall, till kl 08.00 och sen har vi lekt lite. Så efter lite mat nu så somnade Melle igen. Då tänkte jag passa på att fixa till mig och sedan sätta sig och slappa lite i soffan.

På återseende senare under idag, förhoppningsvis lite piggare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback