Mitt nya bling!

Nu ska jag snart hoppa in i sängen och se på Seinfeld. Brukar vara det på vardagskvällar, så jag hoppas att det är det idag med!?
Tack för de söta kommentarerna till filmsnutten på Melle, det värmer minst lika mycket som själva klippet.
Det roliga var att han stunden innan var riktigt sur, så jag skulle fixa lite mat till honom. Och under tiden försökte älsklingen att muntra upp honom. Så helt plötsligt började han att skratta det lilla livet. Och så har han aldrig skrattat förut, så det blev att filma det. Så nu har vi det för all framtid sparat :D
Och ni får ursäkta den hemska inzoomningen men jag skrattade så mycket. Det är därför kameran skakar lite =)

Lovade förut att visa upp mitt armband som jag fick i present av svärfar och Mahnaz. Det var verkligen superläckert på, så det kommer att användas flitigt. Passar ju också så bra till min nya klocka!


Supersnyggt från Dyrberg/Kern!

Puss och godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback