Morgonkaffe i sängen

God morgon soliga onsdag!
Just nu sitter jag i sängen och dricker en kopp med kaffe. Och brevid mig ligger Melle på mage och biter ihjäl ett gosedjur. Precis så som det ska vara ;)
Melvin vaknade vid 6.30 idag efter en bra natt. Han sover länge på kvällarna nu, somnar 20 på kvällarna och vaknar inte förän 02.30 första gången. Så lite mer utvilad blir man allt.
Tyvärr behöver jag kaffet för att komma igång så tidigt på morgonen. Måste lära mig hur timern fungerar på bryggaren. Så jag kan få färskt kaffe på morgonen när jag vaknar. Behöver något snabbt som piggar upp..

Nu är det dags att försöka fixa till sig lite och klä på lillkillen. Får se vad den här soliga onsdagen bjuder på för äventyr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback