Nu är sommaren här!

Ja då var juni över och juli här, så snabbt det gått. Och nu börjar sommaren =) Tycker alltid att man ser juli som den stora sommarmånaden. Det är nu som dom flesta går på semester, många åker utomlands och det är oftast bäst väder =)
Så nu hoppas jag verkligen att juli blir den underbara månad som jag förknippar den med. Speciellt när vi är på semester. Men skulle vädret svika blir jag inte ledsen, nej nej. Det är ju första året på semester med MIN egen familj, bara det är helt fantastiskt.


Nej nu ska jag ta hand om Melle, han ligger på mage och vill komma tillbaka till ryggen. Han har inte riktigt lärt sig att vända sig tillbaka men det kommer nog snart.
Hoppas att ni får en härlig sommardag och start på juli månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback