Nu blev jag allt lite paff

Hej igen!
Det blev en intressant träff med prästen. För det första var han mycket trevlig och lugn, en perfekt präst. Kanske ska säga Loui, som han heter. Han var precis så som man vill att dom ska vara. Mycket förstående och hade många bra saker att säga.
En sak som han sa gjorde att jag blev lite förvånad. Var nämligen ingen som sa något när vi bokade dopet. Men vi kommer att döpa Melvin ihop med två andra familjer. Så vi kommer inte att ha ett eget dop och det är ju något som man vill ha. Men tyvärr fick vi inte ens info om att det kunde bli så att vi fick dela. Men men nu kan man inte göra något åt det. Är bara att finna sig i det hela, blir nog bra ändå!

Strax ska jag hämta älsklingen på jobbet och sen ska vi åka och fixa några saker. Efter det lämnar jag av honom och sen drar jag och mamma och min syster till Norrköping. Blir att ta tårtorna imorgon istället =) Idag blir det lite mjukis shopping ;)
Nej nu måste jag se till att skötväskan är check innan vi åker.
Hoppas att ni får en fab eftermiddag. Lovar att jag kommer att ha det!


Kommentarer
Angelica säger:

Det är tydligen ganska vanligt med dubbeldop.. =/ Jockes systerson döptes med en annan grabb i höstas. Det kändes lite konstigt, men man valde att inte riktigt lyssna på vad som sas för den andra... haha

Vart ska ni döpa honom då?

2009-07-28 | 12:50:07
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback