Nytt i garderoben!


Lite till mig men desto mer till Melvin =)

Här är dagens små inköp, allt från Cubus. En butik som blivit riktigt bra faktiskt. Handlade inte så mycket där förut men under våren har en hel del saker fått följa med mig hem därifrån.
Tyvärr så är vissa av deras bodies inte så bra. Jag vill gärna ha knappar i halsen. Men har hänt att jag handlat kläder utan det på Cubus och dom blir hängiga i halsen. Ser nästan ut som om det är en u-ringning på tröjan och det vill jag inte ha.


Dessa sköna shorts fyndade jag på H&M. Dom är i tunt, luftigt skönt material. Perfekta att ha hemma och slappa i. Tofflorna är från Gothia Hotel, dom fick man och lovar att dom är riktigt sköna!

Nu ska jag förbereda vatten till Melles gröt. För om 30 min ska han äta och efter det blir det sängen. Får hoppas att han somnar bra men han är redan nu trött så jag oroar mig inte.
När han somnat ska jag visa er mitt nya fina halsband =) Ha det fab så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback