Pedikyr på mamma!

God kväll!
Hoppas att ni inte har regnat bort?!
Här har det ju regnat hela eftermiddagen och kvällen, så någon ingång till stan och PoP blev det inte. Får åka in imorgon och fixa det.
Här har kvällen spenderats med att äta lite, blev bara lite mackor och te. Men det räckte gott och väl för mig. Och efter det så passade jag på att hjälpa mamma att måla hennes tosser. Blir alltid bättre om man får lite hjälp. Och snäll som jag är så hjälpte jag självklart till. Melle låg brevid och pratade med mormor.


I full gång med att måla naglar. Gillar den supersommriga färgen men tyvärr är den nu slut i stan =(

Nu blir det att sätta sig lite framför tvn med en kopp kaffe och en liten god bakelse. Har ingen aning om när jag åker hem men alltför sent blir det nog inte.
Ha en härlig kväll i den underbara luften som nu råder =) Så skriver jag lite mer när jag kommer hem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback