Regn hos mig

Hur är vädret hos er?
Tyvärr så tror jag att det är fler än jag som har hört hur regnet öser ner!? Det har nu regnat konstant sen igår kväll. Hörde hur det öste ner under hela natten och tittar jag ut nu så ser det precis likadant ut. Det är faktiskt inte skoj.
Gör inget att det kommer lite, för det behövdes verkligen efter 2 veckor med sol och värme. Men det behöver ju inte vräka ner hela tiden. Är knappt så man kan gå till affären och handla lite utan att bli helblöt. Nej jag efterlyser lite uppehåll!

Fast det som är bra med sådant här väder är ju att det blir mycket gjort här hemma. Vi har tvättat, städat och småpysslat lite här hemma. Måste tyvärr snart ge mig ut och handla lite. Ikväll kommer min älskade Ramona hit och äter lite. Känns bättre än att ta sig ner till stan och fara med Melle i det här vädret. Och sen är det skönt att älsklingen kan ta honom lite när vi tjejer ska ha lite girltime ;)
Är nog den stora ljusningen på den här dagen, för det var verkligen ett tag sen vi sågs. Tror hon behöver komma hit och bli lite ompysslad med =)

Nej nu ska jag ta tag i dammsugningen av vardagsrummet och sen ska jag äta lite. Man blir lätt hungrig av att putsa och feja =)
Se till att le lite extra idag när vädret gärna vill göra en lite deppig!


Kommentarer
Angelica säger:

Gud så härligt med regn!!! =)

Men håller med dig att det kan vara lite uppehåll när man ska ut och handla....

Läser på många bloggar att det är städdag nu när det är dåligt väder. Keep up the good work!

Själv är man själv hemma med Aimee för första gången, men det går bra tror jag.



hoppas ni mår bra!

2009-07-06 | 14:49:53
Bloggadress: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback