Sol på nosen!

Nu ska jag försöka att sätta mig en stund på balkongen. Hoppas på att få lite färg idag, för nu ser det ut som om det kommer in lite ostadiagre väder till helgen. Fast det behövs verkligen, naturen håller ju på att torka ut. Så lite regn och lägre tempraturer gör inget för min del. Det ser dock ut som om nästa vecka ska bli en sval vecka, ca 15-20 grader.
Bra eftersom hela den veckan ska städas här hemma men till veckan efter hoppas jag på lite sol och värme igen =)

Nej nu hoppar jag ut en sväng och solar nosen en stund. Hörs lite mer senare.


Kommentarer
Gynning säger:

Tycker det kan regna på nätterna och vara fint på dagarna.

2009-07-02 | 20:17:35
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/
Johannes säger:

Hej hej! Undrar hur det går för er med huset? Börjar det hända någonting? Ha det gott!

2009-07-02 | 22:06:42
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback