Två blåa ögon!

Godmorgon!
Idag blev jag nog väckt på bästa möjliga sätt. För när jag slog upp ögonen så låg världens gulligaste bebis och tittade på mig. Han låg på sidan och tittade med sina stora blåa ögon på mig!
Även om jag var trött så kan man inte låta bli att bli glad. Hjärtat slog ett extra slag och jag vet inte vem som log mest, Melle eller jag. Av någon konstig anledning så är tårarna inte långt borta?!
Så nu har vi legat och myst massor alla tre i sängen. Var ett par dagar sen vi gjorde det sist. Har ju haft så mycket att göra varje morgon på semestern.
Så nu ska vi ta tag i denna dagen. Blir att tvätta lite och göra upp lite planer för dagen.


Vårat lilla mirakel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback