Underbara grannar!

Är det något som jag verkligen kommer att sakna den dagen vi flyttar härifrån, så är det nog våra grannar. Det finns inga bättre, har i allafall svårt att se att det skulle kunna finnas det!
Var för en stund sen inne och skulle hämta en karta med ägg som dom köpt åt oss. För det är dom ju snälla och gör =) Och jag blev kvar därinne i ca 30 min innan Christian kom och ringde på för och se om jag fortfarande levde.
Var nämligen och tog ut pengar innan och köpte Sofies mode...självklart ;) Så jag passade ju då på och ta äggen när jag var klar.
Men man blir alltid kvar därinne och pratar. Och så mysiga dom är =) Dom satt och drack lite vin och åt lite småsaker i köket. Pratade och bara hade det mysigt med varandra. Är det inte så man själv vill ha det när barnen flyttat hemmifrån!? Det är min dröm i allafall!!

Nu är det dags för Morden i Midsummer, sommarens stora favvo program =) Hoppas att ni får en riktigt mysig tisdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback